De KSF behartigt de belangen van haar leden en deelt kennis
Als branchevereniging voor klantcontact zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de kwaliteit van klantcontact. Leden kunnen deelnemen aan onze congressen en aan tientallen expertsessies per jaar om kennis te halen en te brengen. Je vindt bij ons in de online ledenomgeving benchmarkcijfers en kennis over het optimaliseren van klantcontact. Relevante kennis en cases van de KSF en van onze leden.
In politiek Den Haag en bij onze stakeholders maken we ons hard voor de positie van ons vakgebied. En we werken aan kwaliteitsborging door middel van branchecertificaten voor medewerkers en coaches en we beheren het ISO-certificaat 18295 voor contactcenters.
Sluit je aan bij de vereniging!
Wil jij de positie en waarde van klantcontact in je organisatie verbeteren? Weet jij welke keuzes je moet maken op het gebied van mensen, processen en techniek om klaar te zijn voor morgen? Wil jij graag jezelf ontwikkelen, vakgenoten ontmoeten en onderdeel worden van het KSF-netwerk? We begroeten jou en je collega’s graag!
Ga voor meer informatie naar https://klantenservicefederatie.nl/