Het Nieuwe Werken en innovatieve digitalisering: #hoedan
Onze sponsoren bieden over deze onderwerpen interessante whitepapers, onderzoeken en artikelen aan, zodat je handvatten hebt om er in je eigen organisatie mee aan de slag te gaan. Antwoorden op je vraag #hoedan?
Verhoog de omzet van je website
Vraag hier het eBook van hoofdsponsor Genesys aan en lees je hoe je met artificial intelligence en machine learning stuurt op realtime data, je conversie verhoogt en de toegevoegde waarde van het contactcenter voor de rest van de organisatie nog beter aantoont. En hoe ziet dat er dan uit in de praktijk? Vraag daarvoor de casestudy’s aan van Ethiopian Airlines en Carglass.
Verbeterde CX met Speech Analytics en Realtime Speech
Lever de beste ervaringen en service aan klanten met Speech Analytics en Realtime Speech. Download nu de whitepaper van hoofdsponsor Verint en laat je inspireren
Excellente klantbeleving vraagt om naadloze Omnichannelintegratie
Organisaties die CX hoog in het vaandel hebben erkennen het belang van goede Customer Service: de klantcontactmedewerker speelt een cruciale rol. Wil je weten hoe je de beste Customer Experience levert via Employee Experience? Download hier de whitepaper van onze hoofdsponsor Odigo.
Tips en tricks om effectief te trafficen vanuit huis tijdens het Corona-virus
Thuiswerken blijft ook de komende tijd de norm. Door de whitepaper van hoofdsponsor Spril te downloaden, heb je de tips en tricks in handen om effectief te trafficen vanuit huis.
Inzicht in de arbeidsmarkt met het ‘Sectoronderzoek Klantcontactindustrie’
Klantcontactorganisaties en -professionals volgen de ontwikkelingen in de sector op de voet. Hoofdsponsor Inspire heeft met enkele expertisepartners uit de branche de handen ineengeslagen om onderzoek te doen naar de trends en de ontwikkelingen in de arbeidsmarkt voor klantcontact. Doe mee aan dit onderzoek en ontvang van Inspire de meest recente cijfers.
Optimaal klantcontact tijdens piekdrukte
Met deze whitepaper krijg je meer inzicht in de kansen en valkuilen in piekperiodes, het voorkomen van imagoschade en lees je over de ervaringen van bol.com, H&M en Zilveren Kruis. Download nu de whitepaper van onze sponsor Webhelp.
Inzichten van Gartner voor Het Nieuwe Werken
Hoe zorg jij voor overleg, samenwerken en verbinding met medewerkers in een virtuele omgeving? Download hier het rapport van sponsor Avaya. Met dit rapport heb je inzichten van Gartner in handen voor het managen van Het Nieuwe Werken en lees je meer over remote werken met Avaya OneCloud™ CCaaS.
Freshworks – Rapport ‘The New CX Mandate’
Hoe zien leiders in klantcontact de toekomst van CX? Sponsor Freshworks vroeg 600 Europese leiders naar klantverwachtingen, personeelsbezetting, contactvolumes, remote-readiness en meer. Lees de inzichten en voorspellingen voor CX 2021 in The New CX Mandate. Laat je gegevens hier achter en begin 2021 met een Fresh start.