Op afstand betrokken!
“Op ons jaarcongres vorig jaar vertelde een van de leden heel open en eerlijk dat ze waren gestopt met het aanbieden van e-mail aan hun consumenten,” zo vertelt Geeske te Gussinklo vóór aanvang van het jaarcongres. “Later kwam ik bij leden die dat voorbeeld gevolgd hadden eigen dankzij dat moment op het jaarcongres, en die open en eerlijkheid is heel mooi bij de KSF.”
Ook in een bijzonder jaar als 2020 is het belangrijk dat het KSF Jaarcongres weer op de kalender staat! En dit jaar is het op een wel heel bijzondere manier georganiseerd: live en speciaal voor klantcontactprofessionals door middel van een spraakmakende talkshow plaats, zónder speeches of lange presentaties, maar met kundige experts, vlotte interviews en opinievorming live aan tafel.
“Er zijn honderden mensen ingelogd, 49% werkt in een bedrijf met meer dan 500 werknemers, maar ook kleinere bedrijven kijken mee. Er is een leuke spreiding,” volgens buzzmaster Michael Irish Stephenson. Op naar een geheel interactieve middag en zo op afstand samen betrokken!