Wat verwacht u van vandaag?

"Binnen de zorgsector is er op het gebied van innovatie in klantcontact nog veel te winnen, en op zo’n dag als vandaag kunnen wij goed kijken wat voor ons ook toepasbaar is. We willen een chatbot inzetten en binnenkort gaan werken met een klantcontactmonitor."
"We hopen veel inspiratie op te doen, en nieuwigheidjes te vinden die bij ons passen.”

“Dit is mijn eerste KSF Jaarcongres, en ik heb veel goede verhalen gehoord over de eerdere edities. Ik ben op zoek naar leuke en vernieuwende verhalen. En de ontwikkelingen op gebied van zaken als contact centres en artificial intelligence.”

“Ik ben hier om inspiratie op te doen, zodat we onze klanten binnen de overheidstak beter van dienst kunnen zijn. Door zo’n dag als vandaag kun je echt een stap zetten in het meedenken met de klant.”

“Ik ben vooral geïnteresseerd in waar de klantcontactbranche naar toe gaat en wat die markt vraagt en verwacht, en natuurlijk om nieuwe mensen in de markt te leren kennen. Ze zeggen wel eens dat er over een paar jaar geen agenten meer nodig zijn. Ik denk zelf niet dat computers alles gaan overnemen. Maar de wereld van klantcontactstrategie zit qua innovatie ontzettend in de lift, en dat maakt deze dag erg interessant.”

“Vorig jaar was het congres echt ontzettend interessant! Bij Verkade zijn we met een klein team, en we gebruiken het KSF Jaarcongres om vakgenoten te ontmoeten. Het voelt hier als een warm bad, om mensen te horen en zien die doen wat wij doen. Je krijgt zoveel tips! Tips die je bij wijze van spreken al morgen zou kunnen inzetten.”