Welke inzichten heeft u vandaag gekregen?

“Ons verbaasde het hoe simpel je via Google een chatbot kunt integreren. We dachten al over zulke innovaties na, natuurlijk. Maar vandaag kwam echt het inzicht: hier moeten we speciaal iemand op gaan zetten.”

“Met name de intelligente vorm van chatbots willen we dit jaar echt gaan doorzetten. We gaan een nieuw traject in wat betreft contactcenter-diensten om te kijken hoe we natuurlijke taal kunnen toepassen. Zo willen we goede selfservice aanbieden. De simpele dingen kunnen ze door de chatbots worden opgelost, zodat we onze ‘echte’ mensen kunnen inzetten voor het moeilijkere en uitdagender werk. Er moeten flinke stappen gezet worden. Dit alles is meteen ook de reden waarom we vandaag hier zijn!”

“Welke inzichten ik vandaag kreeg? Ik kreeg vandaag vooral de bevestiging dat we op de goede weg zijn. Omdat ik zie dat er bij anderen ook speelt wat er bij ons binnen het bedrijf speelt. Dat is een geruststellende en inspirerende gedachte.”

“We zijn druk bezig een slag te maken naar de nieuwe vormen van service en assistance. Op een dag als vandaag zie je dat dit zo gemakkelijk nog niet is, maar dat er wél veel onwijs gave oplossingen voorhanden zijn. Zaak is dus om niet zelf het wiel opnieuw uit te willen vinden, maar kennis te delen met vakgenoten! Kijken wat er al is en dat dan vervolgens in huis te halen.”