KSF Jaarcongres 2017

Choose your future experience now!

Hoe ziet klantcontact er over 10 jaar uit? Vanuit het DeLaMar Theater helpt het jaarcongres van de Klantenservice Federatie u op weg.

Lees meer

Bij de ingang

Bij de ingang staan de Live Magazines-reporters klaar om met bezoekers van het KSF Jaarcongres in gesprek te gaan. Naar welke innovatie...

Welkomstwoord

De blik is op de toekomst gericht tijdens het jaarlijkse congres van de Klantenservice Federatie. ‘Choose your future experience now!,’ is...

Door: Renske Jonkman

Lezing

Heel veel slides in heel weinig tijd; dat is wat Martine Ferment, voorzitter van de KSF Commissie Onderzoek en van het Klantinteractie...

Door: Nynke de Jong

Fotogallerij

Sfeerimpressie in foto's van het KSF Jaarcongres in het DeLaMar Theater, Amsterdam.

Kanaalcarrousel

Het is een bekende uitdaging voor klantcontactprofessionals: kanaalkeuzestress. Gelukkig is daar de kanaalcarrousel, waar Samsung, Oxxio en...

Door: Mirjam Streefkerk

KSF Innovationboard

Kunstmatige Intelligentie speelt in de toekomstige samenleving een steeds grotere rol. Niet langer is het de klant die om hulp vraagt maar...

Door: Renske Jonkman

Video

De innovation board van de KSF voorspelt de toekomst van klantcontact. Welke innovaties kunnen we nu al gebruiken om ons voor te bereiden...

Achtergrond

Je kunt er vandaag niet omheen: de vragen van BuzzMaster. Met prikkelende stellingen en vragen over je werk, word je van passieve bezoeker...

Door: Nynke de Jong

Vragenrondje

Het is pauze. Tijd om even te netwerken en om alle tot nu toe opgedane inspiratie te verwerken. Live Magazines vraagt enkele aanwezigen:...

Fotogallerij

Sfeerimpressie in foto's van het KSF Jaarcongres in het DeLaMar Theater, Amsterdam.

Lezing

Data, data en nog eens data: welkom in de wereld van Patrick van Buuren, bij Sanoma brand director van onder meer Fashionchick en...

Door: Mirjam Streefkerk

Lezing

Hoe is het om klant te zijn in de Verenigde Staten? Nederlander en producer bij tv-zender HBO, Michiel Vos, legt tijdens een vlammend...

Door: Renske Jonkman

Video

Bekijk wat er in het afgelopen jaar bij de KSF is gebeurd, door en voor de leden.

Fotogallerij

Sfeerimpressie in foto's van het KSF Jaarcongres in het DeLaMar Theater, Amsterdam.

Bekijk alle edities

Alle edities

Digitaal klantcontact: on/off
De toekomst van klantcontact: mens of robot? We gingen op onderzoek uit tijdens het KSF Jaarcongres 2021.
Firestarter
Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie. Firestarter, een mooie rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!
Digitaal transformeren
In 2020 organiseren we het KSF Jaarcongres op een bijzondere manier: een interactieve talkshow zowel online als offline, speciaal voor klantcontactprofessionals. Dit is het verslag van deze middag.
The symphony of customer experience
Je krijgt pas de ultieme muziekbeleving als alle instrumentgroepen op elkaar zijn afgestemd. Samenwerking is de sleutel. Dat geldt ook voor beleving in klantcontact.
No human, no glory
Expertsessie over het belang van het menselijke aspect van datagedreven opereren.
Choose your future experience now!
Hoe ziet klantcontact er over 10 jaar uit? Vanuit het DeLaMar Theater helpt het jaarcongres van de Klantenservice Federatie u op weg.
geselecteerd