KSF Expertsessie

No human, no glory

Expertsessie over het belang van het menselijke aspect van datagedreven opereren.

Lees meer

Ook als je datagedreven opereert blijft de menselijke kant van klantcontact belangrijk, zo blijkt 15 maart tijdens een bijeenkomst van de...

Voeg toe aan selectie

Bekijk alle edities

Alle edities

Digitaal klantcontact: on/off
De toekomst van klantcontact: mens of robot? We gingen op onderzoek uit tijdens het KSF Jaarcongres 2021.
Firestarter
Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie. Firestarter, een mooie rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!
Digitaal transformeren
In 2020 organiseren we het KSF Jaarcongres op een bijzondere manier: een interactieve talkshow zowel online als offline, speciaal voor klantcontactprofessionals. Dit is het verslag van deze middag.
The symphony of customer experience
Je krijgt pas de ultieme muziekbeleving als alle instrumentgroepen op elkaar zijn afgestemd. Samenwerking is de sleutel. Dat geldt ook voor beleving in klantcontact.
No human, no glory
Expertsessie over het belang van het menselijke aspect van datagedreven opereren.
Choose your future experience now!
Hoe ziet klantcontact er over 10 jaar uit? Vanuit het DeLaMar Theater helpt het jaarcongres van de Klantenservice Federatie u op weg.
geselecteerd