Wie is de dirigent in jouw onderneming? Wie speelt de tweede viool? Wie zijn de cellisten? Of zit je stiekem met de handen in het haar...
Door: Hanneke Hendrix
Wie is de dirigent in jouw onderneming? Wie speelt de tweede viool? Wie zijn de cellisten? Of zit je stiekem met de handen in het haar...
Door: Hanneke Hendrix
Bij binnenkomst vragen we een handjevol bezoekers wat ze hopen te horen vandaag.
Door: Hanneke Hendrix
SAMR, Stichting ITO en KIRC hebben onderzoek uitgevoerd om te bekijken welke ontwikkelingen de klantcontactsector doormaakt en wat de...
Door: Barend Jungerius
Om de complexiteit aan te tonen van klantvragen die zorgverzekeraars binnenkrijgen, openen Ilse en Martijn met een amusant en licht...
Door: Barend Jungerius
In de introductie laat Petra zien hoe de huidige relatie tussen mens en machine zich het best laat omschrijven: “Today, consumers are...
Door: Barend Jungerius
Tijdens de lunchpauze leggen we een vinger aan de pols. Wat zijn de belangrijkste inzichten tot nu toe?
Door: Hanneke Hendrix
Rien benijdt mensen werkzaam in de customer care niet, aangezien het een continu getouwtrek is tussen tijd, geld en KPI’s, terwijl de klant...
Door: Barend Jungerius
Margriet opent door te zeggen dat mensen eigenlijk volledig voorspelbaar zijn en laat dat zien aan de hand van een rekensom die...
Door: Barend Jungerius
Bekijk alle edities