KSF Jaarcongres 2018

The symphony of customer experience

Je krijgt pas de ultieme muziekbeleving als alle instrumentgroepen op elkaar zijn afgestemd. Samenwerking is de sleutel. Dat geldt ook voor beleving in klantcontact.

Lees meer

Wie is de dirigent in jouw onderneming? Wie speelt de tweede viool? Wie zijn de cellisten? Of zit je stiekem met de handen in het haar...

Door: Hanneke Hendrix

Voeg toe aan selectie

Bij binnenkomst vragen we een handjevol bezoekers wat ze hopen te horen vandaag.

Door: Hanneke Hendrix

Voeg toe aan selectie

SAMR, Stichting ITO en KIRC hebben onderzoek uitgevoerd om te bekijken welke ontwikkelingen de klantcontactsector doormaakt en wat de...

Door: Barend Jungerius

Voeg toe aan selectie

Om de complexiteit aan te tonen van klantvragen die zorgverzekeraars binnenkrijgen, openen Ilse en Martijn met een amusant en licht...

Door: Barend Jungerius

Voeg toe aan selectie

En natuurlijk zijn er de foto's nog.

Door: David Jagersma

Voeg toe aan selectie

In de introductie laat Petra zien hoe de huidige relatie tussen mens en machine zich het best laat omschrijven: “Today, consumers are...

Door: Barend Jungerius

Voeg toe aan selectie

Tijdens de lunchpauze leggen we een vinger aan de pols. Wat zijn de belangrijkste inzichten tot nu toe?

Door: Hanneke Hendrix

Voeg toe aan selectie

Rien benijdt mensen werkzaam in de customer care niet, aangezien het een continu getouwtrek is tussen tijd, geld en KPI’s, terwijl de klant...

Door: Barend Jungerius

Voeg toe aan selectie

Margriet opent door te zeggen dat mensen eigenlijk volledig voorspelbaar zijn en laat dat zien aan de hand van een rekensom die...

Door: Barend Jungerius

Voeg toe aan selectie

Bekijk alle edities

Alle edities

Digitaal klantcontact: on/off
De toekomst van klantcontact: mens of robot? We gingen op onderzoek uit tijdens het KSF Jaarcongres 2021.
Firestarter
Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie. Firestarter, een mooie rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!
Digitaal transformeren
In 2020 organiseren we het KSF Jaarcongres op een bijzondere manier: een interactieve talkshow zowel online als offline, speciaal voor klantcontactprofessionals. Dit is het verslag van deze middag.
The symphony of customer experience
Je krijgt pas de ultieme muziekbeleving als alle instrumentgroepen op elkaar zijn afgestemd. Samenwerking is de sleutel. Dat geldt ook voor beleving in klantcontact.
No human, no glory
Expertsessie over het belang van het menselijke aspect van datagedreven opereren.
Choose your future experience now!
Hoe ziet klantcontact er over 10 jaar uit? Vanuit het DeLaMar Theater helpt het jaarcongres van de Klantenservice Federatie u op weg.
geselecteerd