KSF Jaarcongres 2019

Firestarter

Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie. Firestarter, een mooie rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!

Lees meer

Beste bezoeker van het KSF jaarcongres, Fijn dat je deelgenoot bent van ons netwerk. De KSF maakt zich graag hard voor kennisdeling,...

Voeg toe aan selectie

Firestarter. Dat is het thema van het KSF Jaarcongres 2019. Er worden dan ook geen doekjes om gewonden: terwijl de lichten in de zaal...

Voeg toe aan selectie

Service design: wat is het precies, hoe pak je het aan en wat levert het op voor je klantcontact? Jon Rodriguez en Femke Lampe-Braun van...

Voeg toe aan selectie

Bij de lunch vragen we bezoekers: welk vuur wilt u aanwakkeren?

Voeg toe aan selectie

KSF Innovationboard

Let’s keep the fire burning. Zo openen Arjan van Hessen en Ernst-Jan Kruize van de KSF Innovationboard hun presentatie. Twee jaar geleden...

Voeg toe aan selectie

De enorme technologische ontwikkelingen van de laatste jaren hebben het gedrag en de verwachtingen van consumenten flink veranderd. Spreker...

Voeg toe aan selectie

In de pauze is er tijd voor een kleine terugblik. Welke inzichten zijn er al opgedaan? Wat neem je mee na vandaag?

Voeg toe aan selectie

Fotoimpressie van het KSF Jaarcongres 2019.

Voeg toe aan selectie

Bekijk alle edities

Alle edities

Digitaal klantcontact: on/off
De toekomst van klantcontact: mens of robot? We gingen op onderzoek uit tijdens het KSF Jaarcongres 2021.
Firestarter
Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie. Firestarter, een mooie rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!
Digitaal transformeren
In 2020 organiseren we het KSF Jaarcongres op een bijzondere manier: een interactieve talkshow zowel online als offline, speciaal voor klantcontactprofessionals. Dit is het verslag van deze middag.
The symphony of customer experience
Je krijgt pas de ultieme muziekbeleving als alle instrumentgroepen op elkaar zijn afgestemd. Samenwerking is de sleutel. Dat geldt ook voor beleving in klantcontact.
No human, no glory
Expertsessie over het belang van het menselijke aspect van datagedreven opereren.
Choose your future experience now!
Hoe ziet klantcontact er over 10 jaar uit? Vanuit het DeLaMar Theater helpt het jaarcongres van de Klantenservice Federatie u op weg.
geselecteerd