KSF De interactieve Talkshow

Digitaal transformeren

In 2020 organiseren we het KSF Jaarcongres op een bijzondere manier: een interactieve talkshow zowel online als offline, speciaal voor klantcontactprofessionals. Dit is het verslag van deze middag.

Lees meer

De Klantenservicefederatie organiseert bijeenkomsten waar vakgenoten met elkaar kunnen overleggen: “Op ons jaarcongres vorig jaar vertelde...

Voeg toe aan selectie

interview

Goed klantcontact heeft direct invloed op het bestaansrecht van een organisatie. Klinkt logisch, toch? KSF heeft als doel om service en...

Voeg toe aan selectie

Over thuiswerken en klantcontact

“Ik kan er natuurlijk niet onderuit: laat ik beginnen met corona,” zo opent dagvoorzitter Rens de Jong het eerste onderdeel van de talkshow...

Voeg toe aan selectie

Customer-experience voor, in en na coron...

Hoe zorg je nou voor de beste beleving voor de klant? En hoe zorg je ervoor dat je je kernwaarden en de beleving opnieuw kunt vertalen naar...

Voeg toe aan selectie

Over digitalisering en digitale transfor...

Een nieuwe ronde, met nieuwe gasten! We horen veel over digitalisering en digitale transformatie. Over hoe organisaties en werknemers daar...

Voeg toe aan selectie

Zowel voor als achter de schermen is er genoeg te doen om de online talkshow soepel te laten verlopen.

Voeg toe aan selectie

Klant zijn in de VS, China én in Nederla...

Het wáren al roerige tijden, maar sinds de pandemie staat alles op z’n kop. De tijd waarin we naar China keken als de fabriek van de wereld...

Voeg toe aan selectie

interview

Het bijzondere jaarcongres van 2020 is ten einde. Nog in schmink, vers van de talkshowtafel treffen we Geeske te Gussinklo, vaste tafelgast...

Voeg toe aan selectie

De Klantenservicefederatie is een jonge, bruisende branchevereniging voor klantcontact en dé expert op het gebied van klantinteractie in...

Voeg toe aan selectie

Onderwerpen als Het Nieuwe (Thuis)Werken en innovatieve digitalisering in Nederland als Identity Analytics, Data Engagement en de digitale...

Voeg toe aan selectie

Bekijk alle edities

Alle edities

Digitaal klantcontact: on/off
De toekomst van klantcontact: mens of robot? We gingen op onderzoek uit tijdens het KSF Jaarcongres 2021.
Firestarter
Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie. Firestarter, een mooie rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!
Digitaal transformeren
In 2020 organiseren we het KSF Jaarcongres op een bijzondere manier: een interactieve talkshow zowel online als offline, speciaal voor klantcontactprofessionals. Dit is het verslag van deze middag.
The symphony of customer experience
Je krijgt pas de ultieme muziekbeleving als alle instrumentgroepen op elkaar zijn afgestemd. Samenwerking is de sleutel. Dat geldt ook voor beleving in klantcontact.
No human, no glory
Expertsessie over het belang van het menselijke aspect van datagedreven opereren.
Choose your future experience now!
Hoe ziet klantcontact er over 10 jaar uit? Vanuit het DeLaMar Theater helpt het jaarcongres van de Klantenservice Federatie u op weg.
geselecteerd