
De Klantenservicefederatie organiseert bijeenkomsten waar vakgenoten met elkaar kunnen overleggen: “Op ons jaarcongres vorig jaar vertelde...
De Klantenservicefederatie organiseert bijeenkomsten waar vakgenoten met elkaar kunnen overleggen: “Op ons jaarcongres vorig jaar vertelde...
interview
Goed klantcontact heeft direct invloed op het bestaansrecht van een organisatie. Klinkt logisch, toch? KSF heeft als doel om service en...
Over thuiswerken en klantcontact
“Ik kan er natuurlijk niet onderuit: laat ik beginnen met corona,” zo opent dagvoorzitter Rens de Jong het eerste onderdeel van de talkshow...
Customer-experience voor, in en na coron...
Hoe zorg je nou voor de beste beleving voor de klant? En hoe zorg je ervoor dat je je kernwaarden en de beleving opnieuw kunt vertalen naar...
Over digitalisering en digitale transfor...
Een nieuwe ronde, met nieuwe gasten! We horen veel over digitalisering en digitale transformatie. Over hoe organisaties en werknemers daar...
Zowel voor als achter de schermen is er genoeg te doen om de online talkshow soepel te laten verlopen.
Klant zijn in de VS, China én in Nederla...
Het wáren al roerige tijden, maar sinds de pandemie staat alles op z’n kop. De tijd waarin we naar China keken als de fabriek van de wereld...
interview
Het bijzondere jaarcongres van 2020 is ten einde. Nog in schmink, vers van de talkshowtafel treffen we Geeske te Gussinklo, vaste tafelgast...
De Klantenservicefederatie is een jonge, bruisende branchevereniging voor klantcontact en dé expert op het gebied van klantinteractie in...
Onderwerpen als Het Nieuwe (Thuis)Werken en innovatieve digitalisering in Nederland als Identity Analytics, Data Engagement en de digitale...
Bekijk alle edities