
Klantenservice is van groot belang en voegt waarde toe aan een bedrijf. Het is niet slechts een uitvoerend onderdeel of een kostenpost, dat...
Klantenservice is van groot belang en voegt waarde toe aan een bedrijf. Het is niet slechts een uitvoerend onderdeel of een kostenpost, dat...
Omdat we het vandaag over on/off gaan hebben, wilden we van de bezoekers van de middag graag weten: hoe zorg jij ervoor dat je ‘s ochtends...
Wil een klant betalen voor een mens aan de telefoon? Dat is een vraag die een paar keer terugkeert aan het begin van het KSF Jaarcongres....
Teun Verheij is Hoofd Marketing, Communicatie en Media van de Dutch Grand Prix. Ze hadden onlangs een feestje in Zandvoort, dat zal u vast...
Verzekeraar a.s.r. werkt binnen het klantcontact datagedreven en zet feedbackloops in. Daarbij draait het om zowel de klant als de...
Het is een gezellige huiskamer, die van de KSF in Theater De Spiegel in Zwolle. Er staan sofa’s om in weg te zakken, en liggen kleden op de...
Er was zoveel te doen, en daarover is zoveel te lezen. Maar met deze foto's kun je terugzien hoe het er ter plekke uitzag in Theater...
Bruno Fabre is Mass Change Agent en weet alles over kunstmatige intelligentie. Hij is geboeid door de hersenen, maar daarnaast kan hij ook...
Om verdere professionalisering van klantcontact te kunnen voorspellen is er behoefte aan onderzoek waarmee de ontwikkelingen in de branche...
Klik op onderstaande links en download interessante artikelen, whitepapers en onderzoeksrapporten van onze contentsponsoren. Uitblinqers –...
Sessie: Talkdesk
Hoe zorgen we dat het klantcontact in de toekomst inclusiever wordt? Het is een eenvoudige vraag, maar het antwoord is iets waar veel...
Sessie: Verint
Het is druk in de bar van Theater De Spiegel in Zwolle. Maar er wordt niet geschonken. In plaats daarvan serveert Verint ons de resultaten...
Sessie: Tracebuzz
De online bank KNAB heeft zich in tien jaar tijd opgewerkt tot een belangrijke speler in de bankenwereld. KNAB heeft zichzelf vanaf de...
Sessie: AVAYA
Hoe omarm je de wereld van cloud-applicaties? Dat is de kernvraag bij de sessie van Avaya. Selinde Fijn, business consultant van Avaya,...
Sessie: Uitblinqers
In de sessie van facilitair contactcenter Uitblinqers vertelt Cynthia Mak van Talpa Network hoe contactreductie, door sterk leiderschap en...
Sessie: Pegamento
Door de pandemie heeft het gebruik van video thuis en op het werk een hoge vlucht genomen. Daar weten de mannen van Pegamento alles van....
Susan Soleimani neemt vandaag afscheid van het KSF. Ze gaat haar geluk elders beproeven, maar niet voordat ze op dit congres in het...
Als branchevereniging voor klantcontact zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de...
Deze sponsoren maakten het KSF Jaarcongres 2021 mogelijk.
Bekijk alle edities