KSF Jaarcongres 2021

Digitaal klantcontact: on/off

De toekomst van klantcontact: mens of robot? We gingen op onderzoek uit tijdens het KSF Jaarcongres 2021.

Lees meer

Klantenservice is van groot belang en voegt waarde toe aan een bedrijf. Het is niet slechts een uitvoerend onderdeel of een kostenpost, dat...

Voeg toe aan selectie

Omdat we het vandaag over on/off gaan hebben, wilden we van de bezoekers van de middag graag weten: hoe zorg jij ervoor dat je ‘s ochtends...

Voeg toe aan selectie

Wil een klant betalen voor een mens aan de telefoon? Dat is een vraag die een paar keer terugkeert aan het begin van het KSF Jaarcongres....

Voeg toe aan selectie

Teun Verheij is Hoofd Marketing, Communicatie en Media van de Dutch Grand Prix. Ze hadden onlangs een feestje in Zandvoort, dat zal u vast...

Voeg toe aan selectie

Verzekeraar a.s.r. werkt binnen het klantcontact datagedreven en zet feedbackloops in. Daarbij draait het om zowel de klant als de...

Voeg toe aan selectie

Het is een gezellige huiskamer, die van de KSF in Theater De Spiegel in Zwolle. Er staan sofa’s om in weg te zakken, en liggen kleden op de...

Voeg toe aan selectie

Er was zoveel te doen, en daarover is zoveel te lezen. Maar met deze foto's kun je terugzien hoe het er ter plekke uitzag in Theater...

Voeg toe aan selectie

Bruno Fabre is Mass Change Agent en weet alles over kunstmatige intelligentie. Hij is geboeid door de hersenen, maar daarnaast kan hij ook...

Voeg toe aan selectie

Om verdere professionalisering van klantcontact te kunnen voorspellen is er behoefte aan onderzoek waarmee de ontwikkelingen in de branche...

Voeg toe aan selectie

Klik op onderstaande links en download interessante artikelen, whitepapers en onderzoeksrapporten van onze contentsponsoren. Uitblinqers –...

Voeg toe aan selectie

Sessie: Talkdesk

Hoe zorgen we dat het klantcontact in de toekomst inclusiever wordt? Het is een eenvoudige vraag, maar het antwoord is iets waar veel...

Voeg toe aan selectie

Sessie: Verint

Het is druk in de bar van Theater De Spiegel in Zwolle. Maar er wordt niet geschonken. In plaats daarvan serveert Verint ons de resultaten...

Voeg toe aan selectie

Sessie: Tracebuzz

De online bank KNAB heeft zich in tien jaar tijd opgewerkt tot een belangrijke speler in de bankenwereld. KNAB heeft zichzelf vanaf de...

Voeg toe aan selectie

Sessie: AVAYA

Hoe omarm je de wereld van cloud-applicaties? Dat is de kernvraag bij de sessie van Avaya. Selinde Fijn, business consultant van Avaya,...

Voeg toe aan selectie

Sessie: Uitblinqers

In de sessie van facilitair contactcenter Uitblinqers vertelt Cynthia Mak van Talpa Network hoe contactreductie, door sterk leiderschap en...

Voeg toe aan selectie

Sessie: Pegamento

Door de pandemie heeft het gebruik van video thuis en op het werk een hoge vlucht genomen. Daar weten de mannen van Pegamento alles van....

Voeg toe aan selectie

Susan Soleimani neemt vandaag afscheid van het KSF. Ze gaat haar geluk elders beproeven, maar niet voordat ze op dit congres in het...

Voeg toe aan selectie

Als branchevereniging voor klantcontact zijn wij dé expert op het gebied van klantinteractie in Nederland en werken wij continu aan de...

Voeg toe aan selectie

Deze sponsoren maakten het KSF Jaarcongres 2021 mogelijk.

Voeg toe aan selectie

Bekijk alle edities

Alle edities

Digitaal klantcontact: on/off
De toekomst van klantcontact: mens of robot? We gingen op onderzoek uit tijdens het KSF Jaarcongres 2021.
Firestarter
Klantcontact speelt een belangrijke rol in de (digitale) transformatie. Firestarter, een mooie rol voor de positie en de toekomst van klantcontact in de hele organisatie!
Digitaal transformeren
In 2020 organiseren we het KSF Jaarcongres op een bijzondere manier: een interactieve talkshow zowel online als offline, speciaal voor klantcontactprofessionals. Dit is het verslag van deze middag.
The symphony of customer experience
Je krijgt pas de ultieme muziekbeleving als alle instrumentgroepen op elkaar zijn afgestemd. Samenwerking is de sleutel. Dat geldt ook voor beleving in klantcontact.
No human, no glory
Expertsessie over het belang van het menselijke aspect van datagedreven opereren.
Choose your future experience now!
Hoe ziet klantcontact er over 10 jaar uit? Vanuit het DeLaMar Theater helpt het jaarcongres van de Klantenservice Federatie u op weg.
geselecteerd